Andas lågor och rök

Snälla bli inte ledsna på mig om ni läsat här i eller hört från någon annan att jag är tillbaka. Jag är ingen rolig kompis att ha å göra med för tillfället hursomhelst lixom och alla dessa frågor tar kål på mig.
På lördag kommer släkten, jag har ju fyllt år, och det bävar jag verkligen inför. "Vad blir nästa äventyr?" "vad ska du göra nu?" "har du sökt sommar jobb?" "har du sökt jobb?" "vad är planen?"
INTE FAN VET JAG!

Jag tänker ställa en fråga och jag tänker bara ställa den en gång (tror jag)
HUR kan man vara ihop med någon när man insett att den personen inte älskar en längre?
Och en fråga då till den andra personen: HUR kan man stanna i ett förhållande där man inte älskar sin partner längre?
Jag är mycket tacksam över att jag inte är i era skor...

Det är något fel på mina fingertoppar. de ömsar skin.

Idag har jag varit hos doktorn. Jag kommer bli kallad igen om tre veckor och kommer få ha stöveln på mig i tre till fyra veckor....pyttsan oxå. Vart är vi då? mars? april?
Sen har jag även tagit mig friheten att verkligen tönta mig med High school musical 3. hihi


It's Not My Style, to try an cheat and lie,
why do you sanctify something that already died.
I've got something that'll bring you alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0