Thank you and good day sir.

Alltså ni vet ju redan att jag förknippar väldigt mycket med musik och jag drar paralleller till låtar rätt fort. Så här tänkte jag försöka mig på en liten lista.

England - James Blunt You're beautiful  och  Gorillaz men det var flera låtar med dem.
Malta - Ebba Grön 800 grader som spelades på Filles mobil samt den där "mer och mer"
Irland - ja irlänsk folkmusik och rednex haha
Förra sommaren på LIthells - Sara Berelli Love song
Italien - Nickelback Gotta be somebody   och   The script  The man who can't be moved
Sydafrika - Nickelback If today was your last day
Mallorca - Nick o Jay Hot hot hot

Sen finns det ju fler så klart men de minns jag inte just nu haha

Anna is my hero. En tjej i sydafrika. Hon är 22 år har ett eget modellföretag. Har varit modell själv. Jobbar för bl.a. ferarri och kan det mest om de fina bilarna. Ridordförande i någon engelsk ridklubb. Är grymt snygg. Har fått två låtar skrivna om sig av två olika musiker. Hon är ihop med en av Londons rikaste "inneungar".
Men bara för det så är väl hennes liv ingen dans på rosor, men va fan! Jag har en idol iaf haha

Alltså jag tycker väldigt mycket om Fille så är det bara, även fast jag väldigt ofta får höra hur korkad jag är men jag säger bara "detsamma" =P

Jag MÅSTE HA suprnatural!!! give me give me! GIVE ME! avd gör jag när säsong 4 är slut? då går jag och dränker mig. livet är inget värt utan de "bröderna" haha


Kommentarer
Postat av: fille

HAHA ja ibland är du lite korkad:P haha fast det är ju ja med;) om inte erik har råd att följa med mig, följer du då med mig till nåt varmt land bara för att sola o bada o slappna av i början på Juni? om jag har råd:P måste vara en jävligt billig resa. Men mamma säger att jag måste utomlands och vila upp mig så hon kanske sponsrar med några kr:P

2009-03-04 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0