La vita é bella *****

Jag har en förmåga, vet ni det? Jag kan få en film jag vill se att dyka upp på tvn. Det är sant jag lovar! Men JAG måste verkligen längta efter den, det funkar inte om någon annan ber mig att "tänka" på en film åt den. Det har vi testat. Jag kan ge exempel t.o.m. transformers och sin city tror jag verde senaste. I kväll är det ÄNTLIGEN Livet är underbart på kanal 9. Sofia vet att jag har pratat om den filmen iaf. Lite mysko dock att den går som komedi, jag har då aldrig grinat så mycket åt nån annan film. Till och med när filmen var slut och ett par dar efter så så fort någn nämnde den ville jag gråta haha.

En annan sak. Har ni nånsin tittat på en film på ett annat språk med engelsk text? Det är inte det lättaste. =P

Det kanske inte handlar om att bjuda till utan att bara acceptera för sin egen räkning att man inte vill och klara av att vara ärlig om det.

Ett nödrop går även ut till Micaela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0