I would always come for you

Jag är trött på min familj och facebook. Jag är trött på å bo hemma. jag har smakat på det ljuva livet och nu är jag fast här igen. Men jag är tacksam för mamma när det gäller foten helt klart min boro däremot Försvinn! Det är sånt jävla tjaffs hela sketna tiden.HÖRLURAR PÅ.
 Facebook känns så ...ja...ytligt. Kan va kul ibland kanske men inte just nu.

Drömde jättemycket konstigt inatt. Saker som aldrig i helevete kommer gå i uppfyllelse och det är nog bra. Det här är inget roligt längre.

Skulle jag kunna åka tillbaka i tiden skulle jag helt klart göra vissa saker annolunda men det betyder inte att jag ångrar mig. gjort är gjort. Men tänk hur annorlunda ens liv kanske skulle kunnat sett ut om man bara gjort så istället för så....
Jag är inte redo för det som komma skall. Skulle ju inte behöva taitu med nånting förns i maj! och nu är jag mitt uppe it. Panik!

Sofia tycker jag ska skriva mer om saker som har hänt för längesedan typ ta ett par trippar down memorie lane. Vad hon inte inser är att det är HON som påminner mig om allt jag minns inte ett piss haha.


Jag kanske är blind men ändå ser jag dig gå
Jag kanske är döv men ändå hör jag dig gråta
Jag kanske är stum ändå tror du jag skriker på dig
Om jag nu är hjärtlös hur kan jag då älska dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0