Huawei

Det är lustigt att man kan säga någonting som man verkligen tror på, men ändå hoppas att det inte behöver vara sant.

Människor förändras inte, samtidigt som det är precis vad de gör.

Jag är väldigt inne i the sims för tillfället. Ett mycket bra sätt att fördriva tid på och det är ju vad jag gör bäst...fördriver tid.
Men ändå är det medmänniskorna som tjatar om att jag behöver komma ut, få lite miljöombyte. Varför? har det bra här under korkeken.

Den som kan räkna ut vart jag fått övertexten ifrån får en guldstjärna.


I've called the movers
Called the maids
We'll try to exorcise this place
Drag my mattress to the yard
Crumble tumble house of cards

This used to be a funhouse
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down


Kommentarer
Postat av: Sofia

"Huawei, grundat 1988, är ett kinesiskt företag som tillverkar och säljer utrustning för kommunikation. Huawei är världsledande inom digitala switchar."



Guldstjärna? :D



2009-03-09 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0