Beautiful sky, twinkle little star

Ja jag vet att det inte skulle vara å bara ut å springa efter att stöveln var väck. Och ja kryckorna har blivit en del av min kropp. går fortfarande med en. Fotjäveln gör ondare nu när jag går på den än när jag bröt den!

Denna tid i soffan har även fått mig att inse att jag är enormt tvberoende vilket jag inte alls var efter italien utan nu blivit. Jag kan ge sidlånga analyser om alla karakterärer i grey's anatomy, that 70's show, gilmore girls (det är de jag inte följde sedan tidigare iaf). Men herregud nu tänkte jag på de serier som går senare på kvällarna HERREGUD.
Ge mig ett par vingar och en fot så jag kan springa ifrån mig själv haha

Det har tillkommit ny info om låten jag rekomenderade sist och jag är chockad. Folk är perversa! haha Doldabudskap hittar man överallt bara man vill leta.

Jag saknar stjärnhimmlen i sydafrika den var så otrolig....så nära...så maffig.
Sån där man bara vill lägga sig i gräset under och stirra på i timtal.... Va fan gör jag här....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0