Hold on!

Sofia visa ditt nylle! Jag har ett uppdrag åt dig!

Jag red igår! Tog hand om hela två hästar! Tur att de är väluppfostrade, de är ju filles hästar. Hon drog te Liseberg och jag fick dem =P en deal jag var mycket nöjd med haha.
Men snacka om slut jag var. På lördag vaknar jag lite grann, skittrött och tänker att klockan kan ju inte vara mer än sex på morgonen eller nått. Öppnar ögonen lite så jag kan snegla på klockan 13.28!!! GAH! jag skulle ju träffa andreas kl fyra! heh, så bidde det inte.

Bella är en väldigt trevlig häst. Men det märks att hon är lite oerfaren och jag då som är ringrostig, tillsammans blir vi lite ostadiga haha. men får jag rida lite fler gånger ska nog hon och jag komma väldigt bra överens =P
å gud så mycket energi hon var jag var kaputt i armarna.

PANIK! Gossip girl är slut. Supernatural har mystiskt slutat sändas, One tree hill slutade gå för flera veckor sen och nu har säsongsavslutningen för Greys anatomy oxå varit. Vad ska jag ta mig till? Å alla dess program går på femman...hm...eller  GICK på femman...
gick in på cdon och såg SUPERNATURAL säsong fyra. GAH! JAAA! ...kommande...helvete.

Nu är jag igång igen. Nu jobbar huvudet på högvarv för å göra planer och det kliar så förbannat i fingrarna. Jag måste iväg. jag måste få fart!! så mycket ideér. alldeles för lite pengar och tid. Äh, vi låter det kommande åeret förbli kaosartat och så ser vi vart det tar mig. =D

Jag har ett hack i pannan och jag vet inte hur det hamnade där.

Micaela får ha det så bra på västkusten...<3 det hoppas jag verkligen du får det.

Smörgåstårta morgon och kväll,
då blir du snäll.
Tårtan står på en mässingsplåt så undersidan av den har börjat bli grön...
Är det farligt å äta missfärgningar från mässing?

Å eftersom ingen svarade på min ANNONS om terminator, så komme rhär ett nytt försök. Jag vill åka å bada i veckan. Vill ni?

Sooner or later you know
He's got to get through
No hesitation and no holding back
Let it all go and you'll know
You're on the right track

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0