You're just somebody I used to know

Om ingen ser mig äta chokladbiten, har jag då verkligen ätit den?


Låt det aldrig bli som övertexten...

Det slog mig idag att kanske, kanske är han som...mig? Kanske har han samma "sjukdom" som jag? det skulle ju i så fall helt klart förklara vissa saker. Fast om så är fallet skulle jag ju vilja veta det, blir ju så mycket enklare då att förhålla sig till det, men jag tänker ju knappast fråga, inte fan skulle jag vilja att någon frågade mig det lixom.

I'm Starting With The Man In The Mirror
I'm Asking Him To Change His Ways


Det är synd att alla tankar och funderingar och BEHOV av att PRATA ska komma på nätterna. Snart kommer jag väl börja ha diskussioner med kudden... Linda den jäkeln, det är hennes fel! Hon sa en massa saker och nu finns hon inte här för att städa upp the mess hon gjorde =P

Alltså att fille å jag lyckats förbli vänner är ju fan ett under. Hon kan inte prata och jag hör inget =p trots det så tycker jag otroligt mycket om fille, om hon säga det samma om mig vissa dagar är jag dock inte så säker på hehe men jag hoppas och så fjäskar jag lite här <3
hursomhelst så tror jag att hon känner att jag inkräktar lite på hennes territorium, men nu är fille sådan som är utomordentligt duktig på att dölja sånt med t.ex. ord som "meh det var ju jag som sa att du skulle söka här"
men jag känner iaf att jag behöver visa hur uppskattad hon är, men resultatet hittills verkar ha blivit det motsatta hm... borde kanske ändra taktik =P

I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)


Jag har hittat något! Ett band eller en kille, vet inte riktigt men de är jättebra! Blir jag ihjälslagen om jag säger att jag tycker de/den låter som en blandning mellan Sugarplum fairy och Nickelback? =P
Namn: SAVING ABEL  Addicted är första förslaget =D å så kan ni ju lyssna på texten när ni ändå håller på fast jag gillade låten innan jag läste texten haha bara så ni vet.



Belive in me

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet... Du får ringa mig när du vill, även om det skulle vara mitt i natten och du vet att jag sover! När som helst vettu ;) I'm here for you! förlåt om jag har ställt till det för dig i tankarna... förstå hur jag har det som går runt och tänker på allt som jag fick ur mig till dig hela tiden! AAARRRGGHHH!!! Galenskap nästa!

2009-06-17 @ 21:19:56
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0