Emellan mina lakan...

Nu får det fan ta å bli en dunder midsommar med tanke på hur mycket sprit jag handlat och vad jag gått misste om på västkusten... Tre dagar i rad har jag kommit hem med sprit nu heh... jag vill göra något dumt =P

Ja jag skulle kunna bli sur på fille för att hon säger det hon gör. men det är ju sant, så varför ska jag skälla på henne. JAG får väl lov å visa vad jag går för istället för att försöka få henne att ursäkta sig.

Jag förstår att Linkin Parks nya låt New Divide är med i transformer 2. Som jag vill se!!! Linda seriöst gå på bio med mig! Varför vill ingen gå på bio med mig! Buhu... =P
grymt bra låt hursomhelst! som jag kan spela högt tackvare min GUDAMASKIN =D

Sicka ena dagar det varit. iaf de två senaste nu. De har verkligen varit fyllda med "skit oxå" men på nått mirakulöst sätt har det alltid löst sig haha

Har verkligen INGENTING att ta på mig imorgon. Klä upp sig? huh?

Det åskade idag, vilket jag brukar tycka är coolt fast inte om man sitter på en häst. (jag gjorde det igen...jag ska inte rida...sydafrika händelsen upprepade sig men den här gången var hästen bella <3 tack gode gud!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0