Ingen korv att kasta? =O

I'm walking in my own footsteps once again

And you say,"Just be here now
Forget about the past
Your mask is wearing thin"
Let me throw one more dice
I know that I can win
I'm waiting for my real life to begin


Grymt rätt text idag! för å låta så mycket fjortis som möjligt =P

Vi hade brandövning på jobbet idag. Fille gick ut i linne... Burr. "Åh vad duktiga ni var. Ni gick ut"
Å bara för å ha haft det sagt så tror jag hon gillar honom inte han =P
det är för den delen tur att jag står på den avdelningen som jag gör för annars skulle jag bara bli distraherad =D
Skulle jag fått jobbet jag var på intervjuv för skulle jag visserligen fått köta (mera) truck, men då hade Thomas varit min chef och honom är jag seriöst rädd för =S hehe
fler och fler pratar faktiskt med mig. det här ska nog gå bra.

Sen är det så fille att jag är bara social. jag räknar inte med att du ska släppa allt och sluta jobba för att jag är i närheten. jag vill bara visa dig lite uppskattning. sen om du vill ta åt dig av den just då är ditt problem =P

Linda skriver bokblogg, jags kriver tvblogg höhö. sista sista sista avsnittet av cityakuten ikväll. jag földen den serien en gång i tiden så jag borde väl hedra den ett avslut.

jag har verkligen inte tid å sitta här varför gör jag det?

Förresten vet ni att jag har OTROLIGT lena ben när jag rakar dem? hihi

Det är så härligt! Jaghar lyckats tjata till mig antons datahögtalare med baslåda till ochd et är ju underbart! Sängen stuttsar haha. om det är pga av mig eller lådan kan ni fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0