I trögaste laget

Helvetes jävla putt oxe! Sätter jag mig i skit gjord av mig själv ja då får jag väl skylla mig själv, men när det är krafter jag inte kan råöver som sabbar det för mig blir jag arg =P

På förra stället var det tanterna som skvallrade här är det gubbarna haha
Jag är uttråkad men så trött.Vill njuta av vädret snart är det borta. Total idé torka här. Sitter och pratar med Franz på dagarna så jag får ju stimulans iaf =D dock kramp i armen pga alla dessa elkablar.
Jag behöver verkligen laga mat, men av mat blir man tjock...jag tar en chokladbit istället =P

Malin är då det trögaste!!!

Något jag märkt är att alla typ "uppdaterar" sina bloggar. alltså gör de snyggare. Sätter dit fina bilder på sig själva, skriver profiler använder fina färger som bakgrund. Det tänker jag skita i bara så ni vet. Min blogg handlar om vad jag skriver, resten struntar jag fullständigt i å jag hoppas att ni gör detsamma.

Där sket det sig.... jävla prutt. Fast det kanske är tur....Fuck luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0