Fuck you, very very much =D

Emma komenterade "in memory of a lifetime" och helt ärligt. så har jag aldrig tänkt..huh.... kan det vara så? Sluta tro det då! =D man ska vara påträngande då märks det att man bryr sig =P puss på dig gumman för det har jag verkligen aldrig tänkt på förut, att det kan va så. saknar dig!

Jag hade en dunderkul helg och det är tackvare micaela puss på dig oxå! dock bidde det ju inget av ridningen vilket jag var ANINGEN (fruktansvärt snarare) frustrerad över! jävla piss väder,  larviga häst som är rädd för regn och töntiga alvida som inte vågade sitta kvar när hästen började larva sig (fast sen blev vädret bara värre så att jag gick av DÅ spelade ju ingen roll). Jaja jag hoppas det kommer fler gånger...Fille ?? <3 hehe

jag ska nog ta å skicka det där smset. ska bara bygga upp lite mer jädran anamman förts heh...(och det är inte samma sms som jag pratade om förra gången, det har jag fortfarande inte skickat)

jag vet verkligen inte hur jag vill ha det på denna punkt...

Min pappa har stulit sin egen bonk i från MIG! =P likamed inget internet på min dator = korv oxå!

Jag försöker bli mer okej med mitt öde.

Linda har lite problem medmig just nu tror jag hehe för att jag är så "ytlig" men samtidigt så hoppas jag verkligen att hon fattar att detta är en "fas" jag går igenom =P
det där fjolleriandet som man skulle hålla på med när man var yngre gick jag aldrig igeom. jag har varit så jävla seriös och ansvarstagande hela mitt liv så nu vill jag roa mig innan det är alldeles försent! men som sagt oroa er inte detta är en fas. jag ska mogna snart igen. låt mig bara hållas en stund. I need to blow off some steam

På bilddagboken marknadsför jag min blogg men jag kanske behöver marknadsföra bilddagboken här på bloggen för här har jag ju typ gett upp bilder. Å för er som lever under en sten och inte tror att man kan kolla på bilder på bilddagboken.se om man inte är medlem tror fel! (fråga sofia höhö) man går in på hemsidan och så skriver man mitt namn CORISIA i sök rutan uppe tillhöger. och TADA!

Nu ska jag slå två flugor i en smäll genom att jogga till solstationen. hur mycket ska vi slå vad om att det börjar regna snart....


You've got to kick at little and cause a stir
Sometimes you got to make some noise to be heard
If anybody ever tries to hold you back
Yeah you got to kick a little and be tough
You got to let 'em know you've had enough
Remember that unless you want to finish last
You've got to kick a little

Some people judge you by the way you look
They see you once and say you ain't no good
Feels like they're never goona take you for who you are
That's when you have to stand up and be strong
And go the extra mile to prove 'em all wrong
Just remember when they push you way too far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0