Titta ut and see the sol!

Ja det känns ju bra å gå in i micaelas rum och känna att "ha! det finns någon som har ett stökigare rum än jag" =D

Jag gör det för dig och du fattar ingenting....

Det är svårt att hitta något när man inte minns vad det heter!

Mycket skön lördag. Den här helgen fyller jag på hela mitt solförråd för resten av året, vem vet kanske är detta min sista chans lixom? Knallröd är jag iaf vilket är underbart...mindre underbart är att jag är inte JÄMNT knallröd heh... jag har en mycket lustig bränna...=S

Jag tror jag tänker gå å KÖPA mig en skiva! Rob Thomas - Something to be

Jag måste ta detta steg ur min satans bubbla. Här är ju livet. Det står å bultar på min dörr. Slår mig i fejjan. Sparkar mig på smalbenet. Puttar ner mig i vattnet. Det är här nu försöker det få mig att fatta och jag skakar bara på huvudet och säger "nej, nej det är det inte, jag är inte redo...jag vet inte hur man lever det jag bad om. Jag vet inte hur man lever"

Jag undrar hur fille ar haft det. ska bli så kul å få höra alla snuskiga detaljer höhö. cilla som oxå är där hade ringt fille (JAG tipsa henne om att fille skulle vara där, vill bara få det sagt) men samtalet bröts innan de typ fick något sagt, men lite senare möttes de mitt i havet av 10 000 människor! lite coolt.

skulle kunnat vara på klaras å röjt helt gratis just nu men helt ärligt lockade sängen mer. att få sova ut är en dröm! så bäst att säga godnatt. gud vilket tråkigt inlägg. förlåt för det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0