Ser du ner på mig är du död

Well I just heard the news today
It seems my life is going to change
I closed my eyes, begin to pray
Then tears of joy stream down my face


Well I don't know if I'm ready
To be the man I have to be

With arms wide open


Idag på Maxi såg jag FEM personer jag kände igen. FYRA av dem härstammade från Lithells. Det kan inte vara en slump!! De förföljer mig!! =P och just denna dag oxå lixom

Första dagen på schnider var som första dagen i skolan. Allt flöt så länge det intevar dags för rast =P
men det kommer bli bra. Jag är montör. fatta jag är montör! haha jag har jobbat endag och visst kanske jag intekommer känna p åsamma sätt om två månader, men just NU är jag STOLT =D
Jag såg på mig själv i spegeln iförd mina arbetskläder och det kändes braaaa!

Gud vad mycket söta killar det var! GAH! haha och de är överallt och jag beter mig som en blyg liten skolpojke när han ser en tjej. Ni vet stirrar ner i golvet, skrapar med foten, rodnar, biter sig i läppen, stammar och så vidare...hehe

Jag har fått mamam att börja bli beroende av Grey's Anatomy. Antons SICRIT var idag. de var jätteduktiga, men vi var bättre.

det går rykten om att glenn har muckat idag. men jag har inte lyckats få de bekräftat =P gud vad skönt för honom.
Vad som slog mig är ju att denna dag är en dag som inte skulle komma förns LÅNGT fram i tiden. Den dagen han muckade låg i en framtid som var så långt fram att den inte ens gick att föreställa sig och VIPPS här är den. Vart tog detta år vägen?
om någon frågar er det, vad säger ni? vad har ni gjort? å sen när ni väl berättat vad ni gjort hur känns det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0