Korv oxå!

= Skit oxå! Jag glömde sulorna på jobbet. de viktigaste sakerna att ta med sig hem över en helg så jag kan jogga...måste ta å skaffa ett par till så jag inte kan skylla på att jag glömt dem.
Jag luktar så fruktansvärt illa just nu ska ni veta! allt jag skulle vilja göra just nu är å krypa ner i min säng och sovamiddag men då måste jag seriöst byta lakan sen. Jag luktar så där som om någon syptt på mig =S
men lugn jag ska göra nått åt det =P

Malin tyckte vi skulle gå ut ikväll. jag påminde henne om att hela örebro tar studenten idag. Ett år var det sedan vi gick ut nu...exakt ett år sen. visst har det hänt mycket sedan dess....visst hade vi hoppats på mer.

Min bror uppskattar inte att jag ska göra en smörgåstårta tills nästa fredag då han går ut nian. herregud! jag gick ju nyss ut nian!!! sen åkte jag te england utan att komma i närheten av London...hm.... vi var där när det bombades och Ulrika lät oss inte åka dit då.

Å så är ni så där dåliga på å komentera igen =P

Ja...det har börjat klia i fingrarna igen. jag vill rida. jag vill ha hästar i mitt liv. det är inget liv utan häst! spelar ingen roll hur mycket jag försöker intela mig själv att så inte är fallet...det börjar förr eller senare att klia i fingarna hursomhelst =D
Fille ska på personalfest imorgon så då ska jag få ta handom Bella. Den personalfesten börjar tydligen halv tolv på förmiddagen XD haha ja som sagt inte gör det mig nått ha så roligt fille. och som jag brukar säga "gör inget du kommer ångra" <3

Den här veckan har varit okej. inga direkta fruktansvärda incidenter eller ångestladdade nätter. Lite knäckt där i tisdags men jag reste mig. allt kan inte gå vägen jämt, sån tur har jag helt enkelt inte, så då får jag försöka vara lycklig över det jag faktiskt har. och som Linda sa "en månad har redan gått, två till kommer gå fort" jag får väl intala mig att det är sant.
Men jag är ändå inte riktigt redo att bara lägga mig ner och acceptera mitt öde. inte förns jag gjort allt som står i min makt, för annars kommer jag ångra mig i framtiden. så som jag nu gjort pga hur jag gjorde förra sommaren.
vem vet. från och med nu kanske det bara kan bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0