Jiddergumman var namnet

Det känns ju så muppigt å skriva om ingen läser....

Det artar sig på jobbet, fler och fler individer accepterar min existens, så det är ju bra.

Jag har typ gått ifrån tvn totalt. fudnerar på om jag ska se criminal minds ikväll, men jag vet inte. Glömde mobilen på jobbet idag, han visserligen inte så långt med bilen, men beroende som jag är var jag ju tvungen å hämta den. suck. fast det gjorde att jag han se filles sms. typ "kom hit med kyckling och potatissallad" okej sa jag haha
filles pappa är min chef och det är faktsikt läskigt å träffa honom utanför jobbet haha

Fille har reclaimed sina hästar så vad ska jag göra nu?

jag var å bada med micaela i lördags som sagt och det öppnade upp mina ögon ännu mera för vad Linda sa för ett par veckor sedan... detta måste få ett slut!

ser framemot helgen. blir förmodligen den sista av sitt slag så den ska tas vara på =D jag hittade inte det jag letade efter, så hur gör jag nu? det finns inga bukowski apor!

Fattar ni hur underbart det är å komma hem å INTE lukta korv!`?

Kommentarer
Postat av: Linda

korv och svett. Värmeböjlan har gjort att hela fabriken blir inrökt framåt lunch och sedan får man stå och svettas hela dagen!! kläderna är för varma!!!! GHAAA!!! Och så är det så lite och göra för det går så dåligt för lithells korv just nu att sommarjobbarnas jobb står på spel om inte de ordinarie tar ut mer semester!! GHAGHAGHA!!! Snacka om att man INTE får jobba övertid här inte! Nepp.

kul att det funkar på jobbet för dig gumman, och ännu roligare att du blir flirtat med!!!! ;) Jag skulle också vilja flörta med dig, men det är ju inte alla som får det privilegiet... jag får vänta tills det är min tur :P

Puss på dig, du saknade.

//KorvLinda

2009-06-29 @ 21:02:04
URL: http://brutalasanningar.blogspot.coom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0