I belive I was right when I said you were wrong

Eddy ska få gå på förhandsvisningen av transformers!!! jag vill! kommer sluta med att jag får gå med min bror... så tråkiga som ni är =P

Bästa receptet mot baksmälla: en dush, en kopp tea och ett glas juice =D
det var väldigt roligt!

Det är lite roligt för country har ju en jättenördstämpel på sig och det förstår jag faktiskt att den har med tanke på vad för smörja folk kallar country. Men jag skulle bara vilja ge ett exempel och ett slag för den riktiga countryn,  Billy Ray Cyrus "slog igenom" här i sverige med låten achy breaky heart men låten jag vill att ni ska lyssn apå heter REAL GONE! där har ni den countryn jag lyssnar på.   --->  http://www.youtube.com/watch?v=SXnL0rsFy6A
Å kom sen aldrig å säg att DEN countryn är tråkig =P

Saving Abel spelas mycket frekvent i mitt rum just nu hihi

Linus och Emma ska försöka och det har gett mig mer hopp om livet. Lycka till era sötnosar! det var då på tiden !! =P
Å till våren SKA jag ha pengar på mitt konto för då ska jag åka te Australien å hälsa på emma och malin tre fyra veckor. Å är de upptagna en del av den tiden backpackar jag själv. Jag har ju tjatat en hel del på Emma om att jag tycker att hon ska åka för hon har ju släkt där nere hon kan bo hos, men jag är inte intresserad av att jobba eller stanna en längre tid i Australien jag vill bara dit för å resa och tänka sig nu blir det nog så =D

Petter sprang omkring och kysste alla och klämde på sina bröstvårtor. Att foten och marie fått två väldigt spännande sexleksaker hjälpte ju inte heller haha
Jag blev så trött där på slutet så när jag å david hittade en joel nere i källaren kröp jag oxå ner under täcket och somnade en stund med en chipspåse i famnen.
Jag cyklade till foten! Det är nått jag då inte gjort på typ tre år!
men nu blir det ingen mera ledighet att se fram emot, får försöka hitta annat att tänka på.

Jag blir så fruktansvärt glad när någon ger mig en komplimang för min blogg. TACK!

Får smått panik när jag hör den här låten... Jag är rastlös. Okej jag erkänner det!

Jag skulle utomlands
Jag bytte efternamn
Och jag blev en av dom som aldrig kommit hem

Sen jag var 17 år
17 år I staden där jag växte upp och så
Märker du hur fort det går?
Och jag var 17 år ville inte va den
Som blev kvar


Kommentarer
Postat av: Emma H

tack tack tack tack tack alvida :D gulligt av dig!

2009-06-22 @ 00:56:20
Postat av: Emma H

...och ja! ja blev så glad när du kläckte att du skulle till australien, visste inte hur seriös du va först! men du är jättevälkommen! vi ska försöka hitta de allra bästa sevärdigheterna tills du kommer :D

2009-06-22 @ 01:10:55
Postat av: Emma H

jag har så sjukt tur :S ja måste läsa din blogg flera gånger alvida för att förstå att det är linus och jag!

2009-06-23 @ 00:30:00
Postat av: Linda

höhöhö, kjag såg treansformers på förhandsvisning också! Det är så sjukt enkelt att få biljetter om man bokar dem och hämtar ut tidigt :P Sjukt enkelt...

2009-06-24 @ 17:11:34
URL: http://brutalasanningar.blogspot.coom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0