Har du hånglat med din flickvän ikväll?

Det är väldigt trevligt å träffa nytt folk (inte för att det är nått fel på det gamla dock =P ) få lite bätre självfötroende. jag KAN vara social! när JAG vill. Det spårade visserligen ur lite grann där på slutet för några pojkar som fick åka till sjukhuset =S och jag blev bara så fruktansvärt trött.
Men tack fille för att jag fick följa med och vad bra att du tyckte att jag skötte mig. Jag hade blommigklänning på mig! Blommig jävla klänning och vita skor, vad fan tänkte jag. Eller jag tänkte nog inte jag lyssnade på fille =P jeans och mysbyxor. ALLTID!
Fille var dyngrak!

Det är så skönt å få sova

Å jag dras ju te helt fel killar. "hm...du verkade ju rätt trevlig och söt...eller...host...kanske inte" Man kan ju vilja mycket men jag sitter där i skymundan och tittar på folk. De där killarna som är i min ålder (om inte äldre) som tar sig en liten 16 årig leggings försedd fjortis med ett alldeles för kort linne. Ja grattis hon fick sig ett hångel. men seriöst i den flickans kläder skulle jag bara inte vilja vara. Är det där å ha kul så har jag väl tråkigt. Det såg inte bra ut.
Jag drömmer om mycket men nog fan har jag krav =P

Ska få träffa det gamla folket idag =D och det ser jag verkligen framemot.

Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0