"Du ler aldrig längre"

Jag kan uppenbarligen bara inte hålla mig härifrån =P och tror jag med hjälp av klisterlappar har slitit bort mitt fingeravtryck på höger pekfinger

Det kanske finns en anledning... Suck I'm so screwed...again. FUCK. You can only learn the hard way. uppenbarligen. Gör det bästa av situationen å sluta fjolla dig!

Idag har jag faktiskt självförtroende nog att jag skulle kunna skcika iväg det där smset, men jag vet av erfaraenhet att så kanske inte fallet är imorgon och har jag då inte samma självförtroende då så kommer jag ha grävt min egen grav som jag då inte har ork eller tro nog att ta mig upp ifrån. Så jag låter bli. För jag har lärt mig att det är bättre så.
Utmana inte ödet. försök för gudsskull å va nöjd med vad du har, även då det känns som om du inte har något alls.

Pikar är ett sätt som vissa individer använder sig av mer än andra för att visa att de är t.ex. missnöjda men de vill inte riktigt stå för att de ger någon annan negativ kritik så då pikar de istället. "Skämtar" till den negativa komentaren typ. Det gillar inte jag, inte det minsta. Ska du skämta gör det ordentlig annars föklara "det går nog lättare om du gör så här" TYP! jag hatar å bli pikad, och inte på ett sånt här sätt "ÅÅÅ jag tror jag kommer bli galen GAH!" utan jag tar seriöst illa vid mig och blir ledsen =(  varför jag tar så illa vid mig är en helt annan blogg detta var bara ett konstaterande och viktigt medelande till er som kanske inte gentligen bryr er men som jag nu tvingar att bli medvetna om detta iaf.

Jag förstår inte varför man tar ut semester när man blir varslad i höst.

Å linda hon vill ju då tro så gott om folk, men nu ska ni veta att när man hållt på så länge som jag gjort så börjar man se människor för vad de verkligen är =P ONDA! haha
Nej men lyssna. Susanne stod ett helt pass å spydde galla över Ronny och Sanna (de är ihop) för att Ronny tar ju inget ansvar och överlämpar ungarna på henne och hur kan sanna stå ut med honom och så vidare. Nästa pass stod Sanna hos oss.och då lät det annorlunda må ni tro! "jag det är ju så underbart när man kan hitta någon som man funkar så bar ihop med och att ni fortfarande är nykära vad härligt" UCK! på susanne alltså.
Å så har vi Anna-Lena och ja nått fel har hon ju. Hon försöker dölja det men jag vet! Men visst folk får vara dumma, det i säg skiter jag i, det är när JAG får pikarna och komentarerna om att ajg inte gör mitt jobb när det är p.g.a TILL EXEMPEL sånna som anna-lena som jag inte klarar av att göra mitt bästa. Kort sagt de förstöööör!
Å jag skulle kunna förklara EXAKT på vilket sätt men jag har använt min superduper hjärna och insett att det är nog bara (om jag har tur) Linda som har en anaing om vad jag då pratar om. så skit i det.


Jag ber om ursäkt




Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån

Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0