What have I done to fall so hard

Jag fick sova igår och det var skööönt! Kom hem vid ett från västerås på fredagen och så tog jag filles hästar på lördagen. Bella var jättekonstig... Fille har en teori som involverar regn men hon var ju fortfarande konstig i huvudet haha

Så eftersom jag tog hästarna så blev ju kvällen inte alls lika lugn som jag tänkt och inte för fille heller. För vid fyra fem ringde västeråspojkarna (mattias och jens, dom som "fixa bilen", den gick sönder igen för att vi haft i en sak vi inte skulle ha haft i förresten) och sa att de stod utanför stallycktan i örebro! Ha! de kom!

Så fille fick ta med dem till Linde och Emelie. Jag kom senare. Sen var det förfest hos en Max som varit i japan och folk var TRÖGA att få därifrån. typ kln elva var vi på parkfesten som stängde ett. Men tiden gick jättesakta där inne, fast jag hade kanppast tråkigt.
Glenn var där! Honom har jag ju inte träffat på nästan ett år! Det var mysko och ja nervöst haha. Men skönt. Fast tönten försvann ju utan att säga hejdå och då blev jag lite putt =P

sen blev jag genomdansad för resten av mitt liv haha. jag är inte van vid att inte få bestämma på dansgolvet. men mattias kunde ju dansa så det var ju jag som skulle följa med men det var SVÅRT haha men så roligt.
Jag är hes och har träningsvärk i magmusklerna hahah vad fan gjorde han med mig?

Lite synd om västeråspojkarna var det ju dock för när parkfesten var över tog jag min MYCKET onyktra fille med mig hem till örebro och så lämnade vi pojkarna i linde heh. fast de hade hotellrum så...

Så det var den helgen det. Veckan kommer bli ÄNNU bättre =D

Tre veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0