Raka motsattsen till vett och förstånd

Det är inte så lätt som man tror. det är inte så svart eller vitt som man vill att det ska vara. Det är inte så underbart som man hoppas på. Det är inte så roligt som man förutsätter att det ska vara...
Jag var så säker på min sak. men precis som allt annat jag är säker på väldigt länge så börjar jag ifrågasätta det efter ett tag. för jag kanske har missat nått. stirrat mig blind lixom och då måste jag ju ifrågasätta igen så jag vet. jag tror jämt att när JAG väl bestämt mig eller förstått något så är den värsta biten över, jag hade fel. suck.

det är så mycket enklare å fly... nu låter vi det här bära eller brista. jag har ingen aning om vilket.

Alltså Linda snart slänger jag ut korven! =P

Jag får höra så mycket. så mycket som chockerar tom MIG! jag tål mycket, men det finns en gräns. eller jag blev väl inte just chockad snarare ultimatbesviken. lilla gumman.

Cher är inte SÅ bra att peppa med haha

Lärde mig mycket negativt idag. ska återberätta det en annan dag. men tänker jag mer påt nu kommer jag bara vilja gå å lägga mig i sängen och inte gå ur den förns jag fyller 40. =P jag känner mig som en utomjording! jag hör inte hemma i det samhället jag lever i.
men jag trivs ju så mycket bättre med grabbarna på jobbet än tanterna (och Lars heh). dom är ju så dumma å korkade haha! jag vill oxå få va sån. men det passar sig ju inte egentligen. jag är ju liten söt och flicka. Pyttsan heller!


När bokstödet faller faller alla - ak.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du alvida... jag vet inte om jag skulle bry mig om du gjorde det där med korven... Men du - res ett år till! Om du inte är säker ska du inte göra det - så enkelt är det faktiskt. Nästa höst kommer du känna att nu är det faen dags och då kommer du ta alla med storm och det kommer kännas mycket mer rätt än vad det gör nu. Livet rinner inte ur dina händer. Du håller i det och du kan göra precis vad du vill med det!

(Jag tror i alla fall att jag fattade vad du skrev om)

2009-07-12 @ 18:51:42
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0