Nyhånglad är ett bra ord!

"SKYNET ÄR SOM ILLUMINATI" utbrast sofia precis när Terminator var slut. Tror hon ville att jag skulle skriva det igår haha. fast det är ju inte direkt korrekt eller hur nu gumman? =P

Nu är det snart helg hihi

Det är så enkelt å spela dum!! fast jag tror att de på jobbet insett att jag är inte så dum som jag försöker verka vara när de retas med mig =P
alltså jag skulle väldigt gärna få vara med i ett rejält slagsmål där knogarna blöder, näsor bryts och hjärnskakning är ett måste. jag skulle vilja få lorta ner mig och go bazooka med en massa grabbar på en lerig fotbollsplan. mitt ENDA problem i detta fall är att...det gör ju ont å bli slagen =P

Jag har problem med aktoriteter (stavas inte så). jag kan inte ta att det finns folk som inte FÖRTJÄNAT min respect men som ändå förutsätts att få den. t.ex. chefer. det är något jag nog måste ta å komma över...eller bli chef själv höhö. det lät bättre.

Jag vill släppa loss. släppa alla hämningar och vara vild och galen. inte bara konstig å flum. det räcker inte jag får inte av mig den här rastlösheten. och ändå är jag så trött. det går ju inte ihop.

VIKTIGT: det jag skrev om häromdan attd et finns praktiska och känslomänniskor. det var inte praktisk jag ville kalla oss utan REALISTER. =D



I'd read your future but it's written in the past,
Take a good look, might be your last.

I can be wilder than the wind,
119 miles an hour,
I'm in a whole other dimension,
Dancing doubles on the floor,
You think I'm crazy,

A little bit hazy,
But I'm stone, cold, sober.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså.. både skynet och illuminati var ju the bad guys i sina filmer. Så.. de är ju som varandra :D Jag är så smart

2009-07-09 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0