Magrutor, cykeldäck eller slutätit?

Jag är så skrivsugen...och trött.

Varför kan man inte få ha kakan och äta av den oxå!? Iaf ett tag. det kan finnas en tidsgräns för det? =P
Det handlar bara om mig. Det är bara mina val som spelar roll i mitt liv. det går inte att oroa sig för andra. alltid sårar man någon...

Idag började det (och jag har ingen aning om hur) att tobbe la märke till att jag har magmuskler (som varit mycket bättre förr i tiden) och sen kom Andreas och peta mig i sidan och blev helt förstummad över att...det var "hårt". Detta spreda han då till Thomas och så var det igång haha. "Jo men visa magen." GAH! glöm det!

Men vad var det nu då jag ville skriva om? =P Sofia och jag var på Terminator igår och den var faktiskt BÄTTRE än vad jag trott den skulle vara. skitig film med mycket explosioner. ME LIKE!! har orden "jag har säker nån romantisk komedi i hyllan" VA!?? nehe du. =P tack för att du följde med sofia <3
idag red jag med fille. vet att det inte  är JAG som får berömmet för Bella när vi rider förbi folk, men JAG sitter ju på hästen så jag tänker ta åt mig haha. fille och jag hade även ett ORDENTLIGT snack om bland annat dessa varelser som befolkar halva vår planet (killar) och både hon och jag var helt slut när vi var färdiga och då ahde vi inte ens kommit iväg på turen!

Jag skulle kunan skriva mycket mer omd et där om MINA val, men jag ska nog hålla lite på det. det är fortfarande i utvecklingstadiet. lyckades uttrycka mig utmärkt för fille, men hon förstår mig oxå så då blir det så jävulusiskt mycket enklare.

RAGNAR ÄR ÖVERSEXUELL (så var det ja!)

Å hallå det är NI som måste hjälpa mig med å få fler att läsa min blogg. Hjälp mig att bli känd nu hörrni =P
Jag ska bli den nya blondinbellan när jag växer upp....eller inte....=D


Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?

I got to be wholesome
I could be loathsome
Guess I'm a little bit shy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skynet är som Illuminati. De är onda. Fast nu var det ju inte illuminati utan den där killen å han som va påvens närmaste.. men du fattar ;)

2009-07-08 @ 21:29:11
Postat av: Igen ;)

..Why don´t you like me why don´t like me without making me try.



Grace Kelly - Mika

2009-07-09 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0