Living like you're dying is hard

Emma har fått livslust vad roligt =D kom hit och sprid den över mig. å när du ändå håller på kan du ge mig lite sushi oxå.

Jag är så lycklig över att ha fill eå ventilera hos. Hon bara nickar och suckar åt mig å så är jag nöjd för jag behöver ingen just respons eller uppläxning bara...ventilera lixom och hon klarar det. inte alla som gör <3

Tio i sju stod jag på schneiders parkering redo att gå in och "HELVETE" jag hade ingen nyckel med mig. Alltså inga stålhättor eller verktyg. FUCK! 140km/h på motorvägen hem och tillbaka. 23 minuter över sju var jag ombytt och instämplad.
Hem, handla (mindre än vanligt...) sen tog micaela ut mig på äventyr. Hon red jag motionera = svettades och blev anfallen av flugor knott och mygg GAH!
Vrför vill alla ha mig just på onsdag? haha

Jag vet att jag inte ska plugga vidare i höst och ändå satt jag nyss här med klumpen i halsen "tänk om jag inte kommit in" för oavsett om jag tänkt plugga eller inte så vorde det ju rätt snopet å int ekomma in lixom. Men det gjorde jag. Jag kom in vid Linköping och det känns bra bittersweet.

KLipper man tånaglarna ska man INTE klippa sig i TÅRNA. ett tips bara
Jag har den här låten MARGARETA i huvudet. =P


Seriöst, egentligen, när blir man verkligen redo för livet? det måste slå en i ansiktet annars vet man inte att man lever eller hur? Resa sa du Linda...överleva står högst på min lista just nu ska ni veta. Jag är känner mig så rejält tillbaka på ruta ett igen så det är läskigt... ska jag gå igenom det här helevtet igen!? IGEN? nej jag måste väl ha lärt mig nått?
Gud vad klockan går. Både i minutrar och dagar!



We got something to believe in
even if we don't know where we stand

So hold me close better hang on tight
buckle up, baby, it's a bumpy ride
We're two kids hitching down the road of life
our world, our flight

Kommentarer
Postat av: EmmaH

jag har fått min livslust från att inse att den personen som tagit min livslust inte ska få det nöjet :) och att man inte kan skylla dålig livslust på ngn annan än sig själv.

Vad jag tkr om din blogg alvida! uppdatera lite oftare bara ;) ses på lördag! party party :O

2009-07-14 @ 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0