Jäger och pepsi hm...

Helgerna går för fort även om jag sugit ut varenda minut av denna =D
man lär sig om livet
ena stunden känns det som att det går så fort så jag håller på att rammla av karusellen nästa känner jag mig fast kilad i gelepudding. aldig är man nöjd säg =P dagen då jag måste ta mig i kragen närmar sig. mamma ska lägga ett bud på ett hus imorrn... likamed om hon väl flyttar kommer jag bli bostadslös... men den dagen den sorgen heh.

alla goda ting kommer i tre...samt alla olyckor...

Micaela "Alvida klockan är faktiskt över tolv!"
Alvida "Jamen jag gick ju nyss å la mig!"
Funderade på å följa med mamma på mullhyttemarken, men som vanligt lockade sängen mer hehe

Nu har min bonk varit lös i över en vecka GAH!

Jag längtar så till Turkiet att jag knappt kan sitta still! Vill börja packa nu haha dom två veckorna lämnar jag jordelivet och svävar mig bort i en dröm med micaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0