Hur länge är jättelänge?

I could be wilder than the wind, bara så ni vet ;-P


Jättemysiga dagar...heh bortsett från det där, förhoppningsvis borta nu.  "den tredje" fick dagarna att gå hihi

Lasse är sååå jobbig. jag vet att det inte är någon ide å störa sig på honom för jag kommer inte undan. men det har ju avarit så skönt dessa veckor när han har haft semester...
"Jag sak göra fasskenor" JAHA! OCH? vad har det med mig å göra? Var jag verkligen ta ur plupparna ur öronen för att lyssna på dig när du sa det?

Jag ser framemot men enormt tomma helg =D

Alltså nu börjar Kalles kaviar tappa fotfäste. Banan? skaldjur? ÄGG?

Klockan är ju sju. Hjälp! Måste laga mat å dusha. och sooova. för det har det inte blivit mycket av och jag har ju lixom gått från en jobbig miljö till en annan. På lithells frös man och huttrade om man var lite trött, för det var så kallt. Här är luften så sketet dålig så man får syrebrist och somnar!




Kristina DeBarge - Goodbye

Am I supposed to put my life on hold
Because you don't know how to act
And you don't know where your life is going
Am I supposed to be torn apart, broken hearted, in a corner crying?
Pardon me if I don't show it

I'm so over it, I've been there and back

Thinkin' of changing up how I ride,
No more
On the passenger side

Too bad you miss out on the way that I drive it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0