Har väl inte du med å göra? Eller vadå? Vad menar du?

Och över en natt fick jag världens "roligaste" jobb, fast det går ju inte riktigt i hopp nu när jag tänker fortsätta denna mening med FY FAN vad tråkigt jag hade idag haha. jag var på väg å somna över min egen tristress.
Nu vill jag ha helg! Veckorna är alldelses för långa, men jag är iaf inte på nån korvfabrik höhö
tycket en jättesmart tanke slog mig igår. "Linda jobbar ju sen vecka, hon kanske slutar fyra på fredag, jag kan hämta henne efter jobbet. PERFEKT så kan vi hitta på nått" Två sekunder ifrån att skicka iväg smset slår det mig "jag har häst på fredag" jaja det får väl bli en annan gång =P

Jag har fått så mycket film av frans på jobbet nu så jag kan bada i dem hehe. nsäta vecka är plannerad =P verkligen sånna här filmer det kliar i fingrarna på mig för att jag vill se!!

Jag hämtar pappa på fredag. Han hämtar mig på lördag haha. som sagt på lördag går det en "taxi" från kumla mot åmmeberg för de som är intresserade av skjuts. förmodligen går den tur och retur men inte säkert!

Jag tänker nu seriöst gå å lägga migen stund för 21.55 är det fringe! jag tycker inte om när jag känner mig tråkig. jag tycker då synd om människorna i  min omgivning som måste drass med mig så jag försöker då låta dem vara, fast det fattar inte ni!
frågan är om jag ska borsta tänderna nu eller senare =P

Nästa vecka går typ ALLLA på semster från ca 25 pers te 6 stycken (eller mja typ)

Nu jävlar ska jag på bio! SOFIA! <3

And the cat's in the cradle and the silver spoon,
Little boy blue and the man on the moon

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det hade variT ASROLIGT! Men nu är det så att jag tänker flytta till garaget i örebro igen och kalle kommer ju kunna bo där med mig. Och jag flyttar på fredag dårå. Så det hade blivit liiite svårt, men inte omöjligt! Aja, hur som helst, om du får tid att vara med mig så tycker jag att du ska höra av dig så jag kan ta mig tid att vara med dig också. för jag saknar dig!

2009-07-02 @ 19:45:16
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Sofia

ALVIDA!!!! <3 <3 <3

2009-07-02 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0