Gula fingrar och Gröna skor

JAjaja! MARINNNNA! glömde N:et förlåt =P

nu sitter jag ute på mormors gräsmatta och blir attakerad av flugor. solen är i moln men det är bra varmt och gött iaf.
Mormor sa igår kväll att skulle vi plocka nån svamp fick jag minnsan lov att gå upp. Så jag vakna åtta imorrse låg och drog mig te nio sen gick jag upp och då var inte mormor vaken! pyttsan =P
men nu har vi iaf varit å plockat kantareller och nog allt finns det.
Å igår klagade jag av mig på min mamma både hos fille och här. gud så trött jag är på henne. När ska jag få vara en sån här oresonlig tonåring som går omkring å är förbannad på sina föräldrar utan anledning. jag har alltid haft ANLEDNING.

Bussen in te stan igår gick en jättelustig väg. förbi örebromässan och baksidan av aspholmen. mycket har hänt sen jag åkte buss sist

21 november åker Emma och Malin. Kul för dfem. Vad jag gör 21 november har jag inte en susning om.

"nej men alvida så kan du ju inte göra"
KAN JAG VÄL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0