En igelkotts berättelse

The weekend is mine, Mine, MINE!

Well I just heard the news today
It seems my life is gonna to change
I close my eyes, begin to pray
Then tears of joy stream down my face



Jag faller och det kommer göra ont....det gör ont. Jag kommer landa så hårt jag vet ju det och ändå faller jag. Fallskärmen sitter på. Snöret funkar men...jag struntar iaf att dra i det fast jag vet hur hårt jag kommer landa....
Det spelar ingen roll hur mycket koll jag har...uppenbarligen. Jag tänker kura ihop mig så fallet kanske dämpas lite, men fallskärmen tänker jag inte utlösa, för det vill jag inte =P


Glömde skriva det för ett tag sen. Fick en sån där känsla, en sån känsla jag ibland kunde få förr i tiden då något hände den personen, men det kan ju inte stämma längre...då borde jag ju hört nått.

Varför reagerade jag så där? Man kan ju inte ha ensamrätt på en stad! Nu får jag väl ge mig haha först när fille frågade blev jag sån här "nej nej verkligen inte" och sen tänkte jag efter lite grann..."nähä å varför inte?" Å jag kunde inte ge mig själv ett vettigt svar så jag tänker följa med =D

And here I go again on my own
Going down the only road I've ever known
Like a drifter I was born to walk alone
But I've made up my mind
I ain't wastin' no more time

Ja den här veckan har det varit mycke. jag har inte hunnit skriva å det är som sagt ovanligt men det känns kul att man är "eftertraktad" eller att bloggen är det iaf.
På två dagar han jag bli kallad både slampa och pervo! Vad fan har jag gjort? =P
Hela världen har hunnit rasa samman och byggas upp iegn typ 13 gånger denna vecka suck. jag vill bara få leva mitt liv.

Igår måste det ha varit fullmåne för igelkottar, för idag var de allihopa överkörda... =(
Igår när tobbe släppte av mig såg vi nå jättekonstigt på garageuppfarten. Först såg det ut som en sköldpadda sen en iller eller nått, men det var en igelkott som försökte sätta på en flaska! HAHA. alltså det var ju lite hemskt för han var ju fruktansvärt frustrerad stackaren över att den "andra igelkotten" inte var stilla, men det såg så kul ut! Han bet i den och försökte klättra på den haha

Det har varit en skön vecka på jobbet (förutom igår heh...sömn är livsviktigt!) jag har fått jobba! Alltså inte slita å så men JAG har fått jobbet och det har väl visserligen hänt lite saker som varit MYCKET klantigt av mig men...jag lär mig!

Hade tänkt å dra kartonghistorien för er oxå men det blev mycket det här idag. Ska sätta mig på en buss snart in till örebro. där hämatr fille mig och kör mig till mormor i garphyttan.hihi det är bra med vänner (som man betalar med sprit höhö) Imorrn är ni hos maria. eller hur? <3

Kommentarer
Postat av: Emma H

ja du kan ju vara hos maria... ja tänker vara hos marina jag ;)

2009-07-17 @ 19:53:59
Postat av: Sofia!

Woohoo! förfest hos nån Maria och sen ska vi alla till MarinA! :D ;) Alvida då.. viktigt med bokstäver vet du väl ;)

2009-07-17 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0