Bonken är lös!

Veckan blir plannerad FORT. men det är kul att det händer saker, sånt ska man va tacksam för. för rätt vad det är så sitter man där i soffan deprimerad med skitigt hår och popcorn i famnen...
Jobbade med Joel idag och det är ju helt klart en förbättring jämfört med Lars, men det blev lite mycket på slutet. jag orkade inte längre... tagga ner lilla gubben lixom.

Jag har gått ner i vikt! =O alltså det är väl inget jag kämpat med men det där cykeldäcket som uppenbarade sig efter min brutna fot-period har ju spökat lite för mig så nu för ett par dagar sen när jag började märka att byxorna på jobbet faneme inte ville sitta kvar så dök tanken upp "tänk om". så nu har jag vägt mig och japp! det är bekräftat =P så nu ska jag käka lite mer popcorn höhö. tänk om barlasten kunde lägga sig på brösten istället för magen vad lycklig ajg skulle bli!

Det kommer ju lite uppdateringa här emellanåt med vad jag lärt mig (om mig själv och andra) och här är då en ny.
Jag flyr. Jag stannar inte å kämpar. jag flyr. det tror man inte va? man tror att jag är kämpar typen, men se på den, om man tittar på historien så står det rätt tydligt skrivet i min panna och på mina livspapper att jag är en "flyare".
Vad jag oxå då lärt mig är att det går att "fly" på många olika sätt och från olika saker. men det mest lustiga med det hela att jag flyr OFTAST när ordet LYCKA börjar bli för greppbart...

Fille sov här efter malins fest och fille och jag träffas lixom inte SÅ mycket under "normala" omständigheter. det är fest, jobb, hästar eller nå annat pågång jämt. men u satt vi och pratade och det var så trevligt.
Bland annat redde vi ut koncepten PRAKTISKA- och KÄNSLO-människor.
Jag ska ge ett exempel. En praktiskmänniska skulle aldrig ens tillåta sig själv att falla för en annan person om det skulle innebära ett distansförhållande, medans en känslomänniska skulle skita i vilka konsekvenser som skulle kunna uppenabar sig om den nu verkligen gillade personen. hängde ni med?
Ännu mera exempel. Alvida är en praktisk. Fille är en mittemellan och Micaela är en känslosam. För er som vet vilka vi är =P

Å så en sista grej. För ett tag sen pratade de ju om att de skulle införa åldersgräns på solarium. HA! det finns fler dumma 18 åringar än 10 åringar. JAG LOVAR! Micaela och jag var ju å badade för nån helg sen. vi la oss hos några micaela kände och de hade varit där ett tag innan oss iaf och vi var där i minst två timmar. under den tiden han tjejen kläcka ur sig att "nu när solen gått ner kan de ju dra till ett solarium för grabben behövde ju färg om de skulle gå ut på kvällen" GAAAAHHH!!!! Jag höll på att springa därifrån i ren PANIK/SKRÄCK!
Idiot!


My sign is vital
My hands are cold
And I'm on my knees
Looking for the answer
Are we human?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0