Askan kändes som snö

Uppdatera OFTARE??!! jag skrive rju för fan varenda dag. jisses =P å förra veckan hade jag ingen bonk = inget internet.
farligt å be mig skriva mera vettni sen oxå. å sofia som jag erbjuder å läsa en massa annat ja hon är då inte intreserad så nähä.

Idag och igår har det ringt mystiskt telefonnummer till mig. Det ena kom ifrån Faceways i göteborg vilket verkar vara ett callcenter och vad fan de vill mig har jag ingen aning om och det andra nummret FINNS INTE!

Sen har en liten knapp på min kära dator nog lagt av så jag kan inte sänka ljusstyrkan GAH! det är så ljust så jag kisar!
Kändes som att det var storm påväg men den kanske har dragit vidare.

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få gå på Transformers 2. FRågan är bara har micaela verkligen sett ettan? hm...
hoppas hoppas det blir fint väder imorrn så jag kan åka å bada med micaela. jag vill!
men innan transformers måste jag göra köttfärslimpa a la alvida och potatis samt städa å damsuga, fast det beror ju på...

JAG JOBBAR! Det är skitkul å få sköta sig själv när lasse och joel är borta. jag gör ju visserligen inte så svåra grejer men jag får göra HELA förloppen själv vilket gör att jag lärt mig enormt mycket på bara två dagar. eller lärdomen har satt sig iaf. det är jag å gubbarna på jobbet haha och fille. tanterna håller sig på sin kant och jag kan inte vara gladare =D visserligen kallade ANdreas mig idag för slampa(!) men vad vet han lixom. jag är inte i behov av att förklara mig för honom hursomhelst. han säger ju så bara för å provocera fram ett svar =P
å jag har svarat för den delen! bara inte det svaret han ville ha haha

fille kom och gav mig TVÅ chokladbitar på jobbet idag och det var de mest underbara sekun drarna jag avrit med om!

Vad plannerat allting blev helt plötsligt...det gillar jag inet riktigt om jag ska va ärlig. kul å ha saker å se framemot visst, men jag klarar mig rätt bra i nuet JUST NU faktiskt hehe

Saknar er iallihopa så mycket!

Kommentarer
Postat av: Emma H

ehm ja, alltså, ja tror ja läser samma inlägg på din blogg minst 10ggr innan du uppdaterar... men sen insåg jag att jag har toktråkigt på jobbet och kollar varje kvart :S så ja tar tillbaka allt och hävdar motsatsen ;) eller nåt

2009-07-16 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0