Sanerad och klar

Att ha haft så många olika hästar omkring sig 24 timmar om dygnet har jag märkt resulterat i en förändring i tankegången hos mig och sättet jag tar mig an människor.

Har det uppstått ett problem?


I fredags hade jag känslan att jag skulle stöta på någon jag inte träffat på länge. Jag sa det te eddy och hans svar blev "alvida alla d träffar ikväll har du inte träffat på länge" vilket visserligen är sant. MEN vem tror ni jobbade i gardroben jo Johanna! Världens underbaraste Johanna!
Idag fick jag även lov att pallra mig r sängen för vi behövde verkligen handla och samma känsla infann sig. Vem tror ni jag stötte på ? =D


Var det jag som fick dig att gråta
Var det jag som fick dig att sluta le
Var det jag som hjälpte dig av klippan
Var det jag som tog ifrån dig det du höll kärt
Var det jag som skrattade åt din sorg
Var det jag som gjorde narr av din smärta

Förlåt
Jag ber om förlåtelse med hela mitt hjärta
Även fast ditt inte längre slår
Förlåt



If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0