Nevicare a sinistra

Snö till vänster!!

Ja det snöade faktiskt natten mellan 28 och 29 december! Detär ovanligt. Inte så roligt å köra mitt i natten med nedslitna sommardäck i snöstorm.

Nyår var inte nått speciellt.... (Mindes vart jag var för ett årsen och insåg snabbt att jag mycket hellre hade varit där) Lantisbomber överallt, svinkallt, fulla människor (varav några av dem var de tjejerna jag var där med haha)
Mario körde iaf hem mig halv ett och var glad för att jag ville gå hem, det gav honom då en anledning till att oxå få åka hem.
Kaoset utbröt dock visst när jag väl åkt haha som vanligt.
Blondiner som fejkade astmaanfall, fulla chauförer, ambulanser, smällare upp i rumpor....

Would you hold me if you knew my shame?

Förlåt att jag bara försvinner från msn ibland, men det är verkligen inte mitt fel. Internet lägger av och vägrar vakna igen.

Jag tänker INTE bli äktenskapsrådgivare, jag tänker bara vara den där typen som lägger sig i allt och har åsikter om allt. Nej men vänta...så är jag ju redan haha

Ja ibland är det enda man behöver en kram och då brister det.
Var så roligt. Jag å mario tog en sväng å fixade staket och den eftermiddagen blev mycket intresant. Jag lovar att den karln rodnade mer än jag när vi kom in på sex haha
nej men det blev mycket sagt som fick mig att fundera. det är dock en för lång diskussion för attt återge idag men jag lärde mig ett och annat.

Imorrn drar vi te florens och visar hur det ska göras för stockholmarna. Jag behöver få skaka av mig det sista av det sista.
Att bara få ställa sig på ett dansgolv och bara röra sig är så mycket värt för mig. Andra människor har säkert sina egna påhitt vad som gör dem lyckliga, men bra musik och sköna skor då händer mirakel haha men det har ju med det där å göra att det är ett utav de få ställena jag är riktigt riktigt självsäker på.

Det där livet jag föresten legat å väntat på, ja det har minsan börjat nu. Men jag räknar inte med några mirakel när jag kommer hem. Tiden är knapp och så är även livet. Försvinner ju igen snart i tre månader.

Your tears don't fall
They crash around me

There's always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?


Med mitt sista andetag ska jag dö en värdig död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0