Train wreck


And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

I'll get him hot, show him what I've got

I wanna roll with him a hard pair we will be
A little gambling is fun when you're with me (I love it)

And baby when it's love if it's not rough it isn't fun, fun




För första gången i hela mitt liv har jag en statlighandling jag är "snygg" på. Hämtade ut passet idag å det var inte helt fruktansvärt.
Vissa mycket intelektuella människor kanske även minns då alvida "gjorde en pudel"...ja idag har jag i sånt fall gjort...en stockholmare...heh....
vad har jag gjort!? men ja det är förändring och det är något jag suktar så efter just nu så det är väl bra.

Eftersom endast de bloggar som handlar om antingen mode eller smink blir populära (jag fattar det inte) så tänkte jag berätta att jag härom dagen gav mig på mina fötter =P ni förstår när man gått i billiga stålhättor varje dag i nästan tre månader och spenderat en hel natt i Florens i dyngsura skor så tar fossingarna viss skada.
Så... så här gjorde jag: haha nej det är inte intresant. förlåt det var inte meningen å tortera er. =P

Nu är det dags att rycka upp sig å röra på fläsket mycket som ju ska fixas med.

Jag gillar Scrubs för de har ett kort intro. I ett avsnitt dör en tjej i vntan på ett nytt hjärta och börjar som död sjunga en låt om att hon står på en båt i fören och fortsätter med nått "...waiting for my real life to begin..." och att hon ser en massa saker. Vad heter låten!!!???


"Just when I thought I couldn't get any higher, he spooned me" ---Carrie, Sex and the City




 


Kommentarer
Postat av: Sofia :D

Låten från Scrubs heter "Waiting for my real life tp begin" och sjungs av Colin Hay



http://artists.letssingit.com/colin-hay-lyrics-waiting-for-my-real-life-to-begin-8nb8fxk

2009-01-16 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0