Up to my old tricks

Detta sa mitt horoskop om gårdagen "Du tycks fundera över dina relationer. Även om du i grunden har ett bra umgänge kan det kännas lite ensamt just nu"
Haha sofia sa " den som vill ha dej finns nånstans. Han syns inte bara just nu"


Micaela och jag var å handlade idag men det är fortfarande mycekt jag behöver införskaffa. Myggmedel, bikini. Vart hittar man en bikini mitt i januari?? sportaffärer är dyra och fula.
Hursomhelst så resulterade shoppingdagen slutligen här hemma med MYCKET lustiga bilder haha. jag gömmer de nu LÅÅÅÅNGT ner i min dator.

Jag vill börja packa NU. är det för tidigt? hehe

Jag fick EN positiv reaktion igår och det var ifrån Micaela. Ja jag vet min själ är mörk och så borde även mitt hår vara men ibland är det skönt med förändring och det är jävligt skönt å slippa färga håret stup i kvarten!

Alltså jag ska slå på marcus så fort jag får chansen. Men ja...ja visst står valet mellan att åka te tyskland å hälsa på söt svenska och vara hemma å bli på hoppad av en alvida så är väl valet ganska klart. suck.

Makaroner och julskinka.... är det mycket bättre än bacon och yogurt? nja... men man tar det man har och är tacksam för vad man får. det är visst så man måste tänka nuförtiden för att överleva eller vad säger ni?


Some days I'm a super bitch
Up to my old tricks
But it won't last forever
Next day I'm your super girl
Out to save the world
And it keeps gettin' better




Kommentarer
Postat av: Mickan

vill bara säga en sak.... din blogg är kanon och du ska vara på den platsen där blondinbella är ;P

2009-01-18 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0