This is not goodbye this is hello

Öhm...lite rand kanske skulle vara smart å ha med sig? heh...

Jag tog faktiskt en promenad idag. Ska jag typ sitta stilla i 25 timmars å kan det ju ha varit bra å rört lite på sig.
Det är dags nu å jag är så tom i bollen att det är läskigt.
Försöker undvika att packa för inte en chans att allt kommer gå ner! gah!

Jag känner mig jättehemsk å har väldigt dåligt samvete emot framförallt Fille å marina som jag faktiskt bara träffade hos Malin. Hoppas ni kan ha övernseende med mig denna gång och så lovar jag bättre uppförande i maj.

"Antingen är det så att du ångrar dig och vill inte göra det värre eller så är du bara så jävla osäker så du måste skylla ifrån dig, hursomhelst är jag inte din försökskanin jag är din vän!"  Så sant som det var sagt.

Å jag säger detta ännu en gång, alla som vill ha brev/kort får ge mig sin adress!

Något jag lärt mig är iaf att människor förändras, oavsett om dom vill eller inte, så är det bara. Det är något man måste acceptera även om man inte måste acceptera den människan förändrats till, där kommer alltid valet in. Vi har alltid ett val även om konsekvenserna kan bli större och surare än själva beslutet.



Kommentarer
Postat av: Ulven

så du går å blir afrikan nu ;P förlåt om jag vart dålig med kontakten med inte haft internet å när vi väl är lediga så prioterar jag att sova för 6 timmars söm är för fattigt för mig när man var van med 12 innan

2009-02-01 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0