Ready or not Here I come!



Fina flickor kommer till himlen, vi andra, kommer hur långt som helst.



Det känns lite lustigt just nu, livet alltså både på gott och ont. Mest på gott dock faktiskt, å det är ju bra. =D

Jag är på bra humör jämt när jag åker från sofia.
Efteråt åkte jag te mormor för att få mat och jag MISSADE motorvägsavfarten inte en utan TVÅ gånger!! Helt jävla otroligt. Hur lyckas man lixom haha



Still trying to make my point. =P


I'll ask polite if the devil needs a ride
Because the angel on my right ain't hanging out with me tonight

You're beside me on the seat
Got your hand between my knees
And you control how fast we go by just how hard you wanna squeeze
It's hard to steer when you're breathing in my ear

I guess nobody ever taught her not to speak with a full mouth
'Cause this was it, like flicking on a switch
It felt so good I almost drove into the ditch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0