Jag ska ta reda på det

Idag fyllde brodern 16 år...gud vad gammal JAG känner mig...
Han fick det där "spelet" Hur fan visste du det? Jag lärde mig mycket intresanta saker genom det haha många av sakerna innebar avsugningar haha

Okej i torsdags åkte jag å sofia upp te stockholm te eddy och thomas som har flyttat. Å jag vill bara säga att så bra har jag inte sovit på länge, tackvare sofia haha och alkohol...
Tanken var att vi skulle gå ut å äta på torsdagskvällen men vi har så trötta allihopa så vi beställde hem. Tack för maten föresten killar! =P

På fredagen var sofia och jag aktiva!!! Fy fan vad vi gick den dagen har fortfarande ont i bena =P
Killarna jobba ju så vi åkte tunnelbana in te stan och det första vi ser är "Åh ett HM dit går vi" så kom vi ut på andra sidan och såg "Åh ett Åhlens, dit går vi" och så kom vi ut på andra sidan av det och VIPPS så var vi vilse...
Vart tog storgatan vägen? shoppinggatan?
Sen virrade vi runt i X antal timmar tills "nej men kolla, hötorget, jag vet vart vi är!"

Vid tre satte vi oss på tunnelbanan igen mot mörby centrum och gick mot CSN. Vart i helvete var vi!? Vi var iaf påväg te K1 eller vad det nu heter för att hämta David, men ännu en gång hade vi gått fel haha
men vi kom fram! Å vilket läskigt ställe! Små gröna män kom ur grinden då och då och alla blängde lagom mycket på mig å sofia hihi. hon hade ju kameran i högsta hugg duktig flicka

Så vi smög omkring där utanför denna enorma tegelbyggnad och spionerade på "fångarna" där inne som vi kallade dem. höhö.
DAvid dök iaf upp tillslut. Å jag hade verkligen jättesvårt för att det var David! Han såg och verkade så annorlunda. Jag ville ju skrika "HEJ DAVID VAD KUL Å SE DIG!!!" Å ut kom det typ "tja". Aja JAG ska väl inte klaga. Det första Sofia får höra är "inget puss, inget kramandes, inget stoj bla bla bla"
Jag tänker inte tycka synd om david, men när den där officeraren (?) kom ut bakom ryggen på oss å jag såg hur han verkligen hoppade och stelnade till då sörjde jag för lumparkillarna som blir hjärntvättade runt om i sverige =P

Å den där vakten, han måste ju bara ha haft en pinne upp i röven alltså som skavde för mer irriterande och dryg individ har jag då aldrig träffat =P
Han var militärpolis och ja Glenn känn dig träffad.
HUrsomhelst så hittade den lilla Mparen inte oss i sina små papper så david fick gå å hämta en dam och när han var borta så kunde ju inte den där typen låta bli å uttrycka sig. Nått var han ju tvungen å klaga på, vi gav ju bara david uppmärksamhet. så han börja gagga om lösspringande hästar och att grinden skule rammla över oss...hm... på andra sidan grinden var det helt öppet jag tror man ser om det kommer en galen häst emot oss.

Å nu vill jag inte att ni ska tro att jag tycker illa om nån hur lätt som helst för samma kotte letade även upp oss i stallet å dryga sig mot david så den omogna individen jag är så kunde jag ju inte låta bli å lipa åt honom bakom hans rygg.
Hej jag är tre år gammal men det kändes bra, tur bara att han inte såg mig =P

Sammanfattningsvis är det mycket mycket enkelt att göra sig ovänn med de som gör lumpen man säger bara de fina orden "du har valt det själv skyll dig själv" men herregud vilket ställe. jag gillade det inte!
"Men VARFÖR tycker inte beridna högvakten och militärpolisen om varandra?"
David "Vi gillar inte dem för att de är drygasvin och de gillar inte oss för att de är drygasvin" HAHAHA

Men dagen var ju inte slut där nej knappast. Vid det här laget kunde jag å sofia kanppt gå. Nej nu skulle vi hem te grabbarna å sen ut på krogen. Å ja sprit gör vilken kväll somhelst lyckad. Jag blev lagom supen under bordet av herr david. Lilla david som oxå nog hade en aning för mycket testosteron i kroppen den kvällen och lät det då och då gå ut över stackars eddy. =P
Ja jag hade väldigt trevligt iaf trots en viss Johan tror jag han hette "Hon VAR ju så söt" va fan ska det betyda? jag är ju en bitch fatta det på en gång är ni snälla =D hehe och jag var såååå stolt över sofia som gav järnet på dansgolvet! Ja jag lovar hon gjorde det!
När eddy börjar bugga med en kan man ju inte annat än le som ett fån! Men är han på ragguppdrag vill jag ju inte störa, trots att man blir smått ignorerad av det extremt söta paret Sofia och David =P

Thomas och eddy goare grabbar finns det nog inte. Thomas skulle jag nog kunna tänka mig bo med det är ordning på honom =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0