How do I feel this good sober?

Here I am - on the road again
There I am - up on the stage
Here I go - playing star again
There I go - turn the page


Nu är det roliga över i Sverige. Nu är det dags att börja med packningen och inkaseringen av pengar från er som är skyldiga mig det hehe.

Har ni inte fattat det än så är låttexterna minst lika viktiga som det övriga...

Så länge man vet vart man har sig själv så är det ingenfara. Då har man självförtroende och vågar ta ett extra steg.
Kom igen nu! Sluta gå på knäna. Res på er sträck på er visa världen vem ni är och vad ni vill stå för!
Vi är värda mer än så här! Ta min hand om du är rädd jag visar gärna vägen =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ du skriver att låttexterna är lika viktiga, men tänk på stackars mig som är väldigt dålig på engelska o inte orkar läsa igenom allt för att det tar så lång tid. då struntar man faktiskt i o läsa dom

2009-01-27 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0