You got to understand there are on second chanse

I'm back! Sorry för avbrottet men pojkar kan ju ha den effekten =P

Det är EN vecka kvar! En jävla vecka det kryper i hela kroppen på mig (jag vill jag vill jag vill) och så mycket som ska hinnas med innan dess. men mest nervös är jag över tisdag hihi går det bra får ni veta hehe. sista veckan på jobbet och det slog mig faktiskt inte förns idag påväg hem från stallet. (skyller det på pojken oxå.)
märkt hur jag börjat relatera te annorlunda låtar på annat vis. tur att jag åker nu. inte bra...inte nu.

Jag har blivit totalt dödskär i Lilly Allens NYA - It's not me It's you. men nu hittar jag inte texten till den. men hon sjunger iaf balnd annat att "du är ju så undebar, du är den rätta för mig, så snäll så omtänksam, men i sovrummet är du bara dålig! och du är elak som inte bryr dig om att jag inte får skrika"

känns konstigt att jag ska åka te stockholm utan sofia... =( men det måste ju gå det oxå...

andra kommer hem efter en arbetsdag och tar en grogg, jag tar ett glas pepsi. mamma kommer hem idag suck....
så underbart å bo ensam!

ville skriva mer eftersom jag inte gjort det på FLERA dar! (eller skriva något djupare iaf) men klockan är redan åtta och jag måste både laga mat och dusha. hade hoppats på att hinna se ett supernatural avsnitt oxå men det kan jag väl glömma.
red bella idag och hon känns lixom "kort" i dressyrsadeln. alltså i steget, men tror det är en vanesak ´för på slutet gick det bra. precis innan jag kolappsa, som vanligt hehe

efter turkiet ska jag ta itu med migg liv. men INTE innan dess =P nu är det bara det som finns i mitt huvud...och stockholm...och kladdkaka tills på fredag haha

"Ska ru äta öpp den dä ell?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0