I wanna shake my boobies

Vi är i stockholm! Malin dricker godis. Jag vill sova =P emma H har sprungit in i ett fönster. Linus vill oxå sova fast dricker öl istället. Emma C är tyst men cool lite sprit så har vi ändrat påt. Eddy delar med sig av sin filt men har inte fixat min musik GAH! Thomas försöker lära oss ett nytt spel...det går så där =P det kommer inte gå haha jag försöker verkligen men jag orkar inte. malin är hyperengagerad!

tänk om man var spelutvecklare!

Malin till Eddy "har ni havregryn?"
Alvida "Ehm...tänk på vem du frågar"
Malin "Ja men de hade ju mjöl"
Eddy "Det är från Elin"

sista dagen! jobbet är slut. turkiet hägrar. nu är det shopping imorrn, voicefestival och "uppträdande" här i stockholm. sen rida med fille och *host* vaxning =S sen intervjuvn!!!
micke sa till mig igår "ring mig när du kommit hem från turkiet så får vi se" alltså VI FÅR SE, inget är bestämt. jag har lärt mig av mina misstag förutsätt att du inte får jobbet =P och sen säger marianne te mig "har inte micke pratat med dig om att han ska ge dig förlängt?" Öhm...nej inte med så tydliga ord. men ja, vi får se =D

galet hemma igen så skönt att få åka hit. SURT att få se deras lägenhet, lägenheten jag skulle ha flyttat till! visserligen är "rummet" jag skulle få inte ett rum...det är typ en gardrob heh. inget fönster.

Vi hade en mycket intresant upplevelse på motorvägen påvägen hit. om vart annat körde en bil med RAC på om oss och så körde vi om den för han höll inte jämna hastighet och när det hände för tredje gången började vi ana ugglor i mossen =P men det fortsatte! omvartannat i typ en timma! när vi väl svängde av fortsatte han men han både vinkade och blinkade en massa vi DOG av asgarv!!!

vill egentligen bara sätta mig å titta på supernatural men det tror jag inte skulle uppskattas. vill dricka men då kommer jag garanterat SOMNA

Jag måste ta ett djupt andetag och släppa det här nu. jag är påväg ner för en mycket farlig väg. jag känner det. men det är svårt i vissa stunder, vissa minutrar när allt annat är så tråkigt, så stressigt så påfrestande och jobbigt det är då man vill klamra sig fast vid det lilla positiva ljus man har, men det får jag inte göra för gör jag det engång till så kommer jag fastna. fastna i klistret och det är karlssons klister så jag kommer aldrig kunna bryta mig loss och då är det kört.
Titta inte direkt på ljuset och andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0