Den lugna helgen är snart ett minne blott

Nä nu får ni ju ta å komentera lite. Börjar känna mig ensam =(

Dags att resa sig. Dags att gå.
Dags att springa. Dags att sluta stå
Med dessa små kliv tar jag mig fram
Men det hela kan endast sluta i skam
För stegen är så små
att de det nästan inte räknas som att gå
Dags för längre steg
Ni var duktiga som teg


Jag har jätteskriv lust men verkligen ingen som helst inspration. Det där var ju rätt lamt. HIhi itta på mig lixom jag kan rimma som en tre åring duktig jag är....

Det var denna helg alltså. men för att ha varit en lugn sådan så känns det ändå som jag fått ut väldigt mycket av den. Framförallt sömn! I lördags sov jag till två och jag skulle mycket väl kunnat ligga kvar hela dagen men jag skulle ju rida med fille för ida så det var bara att masa sig upp.
Ridningen har för den deln skitkul!

I fredags var vi på spökvandring och det var grymtcoolt. jätteduktiga skådisar och det är verkligen en fredagsgrej jag rekomenderar. Vad som hände ska jag inte säga för då förstör jag om ni väljer att gå.
Efteråt körde jag hem Linda till Pålsboda. Är som fellingsbrovägen på natten. full med djur!

Nu kommer det vara full rulle fram till Turkiet. då är det det sen sitter jag här igen... utan jobb utan pengar utan planer. suck. men jag har ju av historien även lärt mig att det löser sig...efter ett tag iaf. lite funderingar har jag ju faktiskt även fast stockholm sket sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0