seek and you shall not find

Eddy lyckades nästan...fick en del låtar. tack för det iaf =D sofia är underbar och fyller i lite, fast det innebär att jag inte får sova riktigt än.

Vi åker imorrn vi åker imorrn! helt sjukt. som jag längtat och nu är det dags. ja jag är väldigt nervös. det kommer ju bara vara jag och micaela lixom, så få.

Jag tror inte det gick bra...fast sista trodde jag ju det gick SKITBRA och det gjorde det ju verkligen inte...så vem vet. vi får se i slutet på september. jag har inga förhoppningar.... 25 har sökt, de tar in 18...kanske låter som stora chanser men jag kommer säkert vara en av de där sju stycken....

GODNATT vi ses om två veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0