Tjejen som ville för mycket

Micaela har gjort det igen =D klippt mig hihi. hon är duktig och framförallt, det bästa är att hon kan ta att jag är med och tycker HELA tiden <3

nu komenterar ni så där dåligt igen...

malin var inte glad över hur sent vi kom hem idag men helt ärligt har hon ingen annan än sig själv å skylla. hon ville vänta på david alla andra var kanon duktiga =P
tack för en jätteskön helg "mina" pojkar!! hoppas vi ses snart igen.

(jag höll på att expoldera av ilska och frustration där på bänken. håll bara käften och sluta tjata. jag står ju för i helvete på din sida! jag har inte sagt emot dig en enda gång på¨frågan så sluta disskutera det med mig då. man behöver inte fortsätta försöka övertyga en person som sagt OKEJ, sluta för i helvete å klaga på mig jag ligger på botten nu jag lovar!!)

Jag är inte perfekt, men skillnaden mellan dig och mig är att jag kan stå för det.

nu blir det mycket å göra igen. mycket som ska ordnas med... jag skulle behöva sy mig en väska heh...har matrial till det, dock dåligt med tid.

Linda flyttar snart. gud så kul för henne. Hon är orsaken till varför jag börjat fundera på Liu igen...men rent programmässigt så lutar det mer mot uppsala. jaja jag lär ju hinna ändra mig trettioelvatusen gånger innan det är dags.


They say the devil's water, it ain't so sweet
You don't have to drink right now
But you can dip your feet
Every once in a little while

Kommentarer
Postat av: Linda

Jao, det är dags! :) Men även om du väljer uppsala så kommer vi hålla kontakten i alla fall. Jag kommer aldrig släppa dig! Mwahahahaha!

2009-08-17 @ 11:18:30
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0