Spara och publicera

Imorrn åker dom!!! Jippi! Lite synd då bara att jag typ inte kommer va hemma i helgen. Fast imorrn ska det bli mys! Jag är faktiskt en väldigt mysigmänniska mohaha!

Ikväll är det fringe. det ENDA program jag följer på tvn!

Härligt väder idag. synd att man jobba. Att jag jobbar har folk väldigt svårt att fatta. förstår det inte. har jobbat sen början på maj och folk blir fortfarande förvånade.
På jobbet idag lyckades jag med sylvasskniv skära mig längsmed och under nageln! AJ!
Det är väldigt svårt för mig som inet är insatt att veta omd et finns mycket arbete eller typ inget. kan va tomt i hyllorna men finnas massor att göra.

Min bror är korkad! Smäller ivåran dörr bara för att det är enda sättet att stänga pappas dörr på.

Det har varit hallondagar nu. Sofia gav mig hallon och glass igår och idag kom mormor med det hehe. sen är jag ju rätt korkad oxå, för jag vill ju inte vara som någon annan så när det är säsong för jordgubbar så är ju inte jag sugen, men i början och slutet när de är DYRA DÅ vill jag minsan ha.

Läser en bok jag blir irriterad av. Hon har kännt människn i två veckor och hon säger upp sig från fint advokat jobb i Boston för att flytta till landet med en amn hon egentligen inte vet nånting om! Dum brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0