Köra-om-Alvida-dagen

Katter ska hålla sig bort från vägar!!

Tack emma. Tack för att du reagerar på vad jag skriver. det gör mig verkligen jätteglad. å sen att du reagerar positivt är ju bara en bonus! haha
jag vill säga att jag kommit en bit på vägen, men faktumet är detta att jag bara egentligen har lärt mig att acceptera att andra människor inte är i lika stort behov av "frihet" som jag och jag har lärt mig att acceptera att folk inte alltid klarar att jag då resonerar som jag gör.
Alltså, jag har inte ändrat mig angående att skulle JAG åka utomlands i sex månader så skulle jag inte klara av att ha en pojkvän hemma i sverige som jag då skulle gå å sakna 90 procent av tiden och inte heller då kunna njuta av något. MEN jag har lärt mig att alla är inte som jag. de flesta vill försöka, de flesta klarar inte att släppa taget bara pga av att de åker bort. jag förstår mig inte på er men jag fördömmer er inte längre =P

Så trygg som jag kände mig igår kväll har jag inte gjort på år och dar. Tänk att ett par armar från någon specifik kan framkalla en så stor lugnande känsla. En arm runt mig och jag kan äntligen pusta ut. strunta i allt annat och bara slappna av. Jag sov förlite i natt men jag sov gott.

Det är ju en sak jag kommit på. varför jag är sån som måste sova så MYCKET. 13 timmar är kanon för mig. MINST tio! Jag sover dåligt. jag sover "lätt" inte djupt. jag vaknar väldigt lätt, har svårt att somna och ja jag vaknar SÄLLAN, mycket sällan utvilad om jag inte får vakna av mig själv efter många timmar.

Nu vill jag åka till turkiet! Jag klarar inte att vänta längre. Att säga att jag vill ha det överstökat är helt fel, men jag vill hoppa över dessa två veckor nu och leva dem när jag kommer hem istället =P

Piss skit och prutt. Jag hade ju lovat sofia att följa med henne till stockholm 5 sep och så går min familj å bokar in kräftskiva då (internsupafest). men jag lovade ju sofia först och vissa bitar av mig vill leka "mamma med kamera och skjuts" åt henne, och vissa andra delar av mig är BARA avundsjuk =P
sofia ska på lumpenbal kanske jag ska säga

satt för den delen å klaga på sofia förut över att hon gör för mycket åt david (david behöver ta å skärpa sig lite. det är MIN åsikt, inte sofias! hon är för snäll. Alla ni pojkvänner därute behöver skärpa er!) men så gör hon omelett åt mig och jag bara tackar och tar emot. Fy på mig...

Men iaf...detta är allmänt men ja det är inspererat från vissa håll. Jag fattar inte hur ni bara kan ta skiten? För fan slå han på käften eller säg ÅTMINSTONE att ni tar illa vid er!

Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar
Detta skulle någon kunna säga åt mig och det skulle stämma allt för väl:

Jag undrar om Du
Hade kraft o ge Dig av
Eller mod o stanna kvar
Vågat bygga på nåt nytt
Jag undrar om Du
Har kunnat ge och kunnat ta
Kunnat öppna Dig som jag
Vågat vara här och nu

Kommentarer
Postat av: Emma H

va sött. btw, ja vet fortfarande inget om de där 6månaderna, vad som kommer hända

2009-08-06 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0