Gömmer mig för vädret

Hej alla ni få glada människor som läser detta haha. just nu är jag placerad i maddes soffia i arboga med fille dator i knät och en blondi vid sidan om. samt har jag en man som jag inte minns namnet på i andra änden av soffan. Vi två väntar på att maten från igår ska bli varm i ugnen. att det no hade varit bättre å gått fortare å stoppa en bit var i micron kom vi på alldeles för sent.
han typ sover och jag spelar gammal rock. haha. micaela säger att jag gillar gubbrock =D

Flickorna är å handlar "frukost" så då passar jag på då jag inte lär vara hemma mycket denna vecka heller. pappa har ju för den delen kidnappat min bonk till öland. mammas satans blommor måste jag vattna. så de är min anledning till varför jag måste hem haha

kanon härlig dag igår. marknad. vovve. tornerspel!!! förfest i bra klass, mat, krogen och skjuts hem med en okänd pojke som det visade sig gick sista året på kvinnersta skog!!

Jag saknar Linda. jag gör faktiskt det! Å nu ska hon flytta ända till linköping lixom. bäst för henne att hon inte drar sig ur stockholm. gud vad turkiet närmar sig. läskigt =P

jag gick med på väldigt mycket igår. saker jag aldrig nånsin skulle gått med på om jag varit nykter! haha fixat hår, bestämda kläder och fixat smink. jag såg INTE ut som mig själv. men när jag vande mig blev det bättre. bild kommer med stor sannolikhet på bilddagboken hehe

Fille ska te stallet, madde ska flytta men de vill att vi nu ska åka å bada här i arboga! nej nu vill jag åka hem. undra varför hihi. ingen som vet ingen som vet eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0