- Tvärtemotbruden -

En dag kvar en dag kvar och jag svettas av panik för allt som ska packas (jag har packat för tre månader och har panik över två veckor. psyst! tönt!) och ´för att jag är så i extas. jag tänker släppa allt, eller jag ska FÖRSÖKA iaf. alla hämningar alla tråkighets fasoner, det är två veckor av mitt liv och jag åker med micaela som jag vet att jag kan bli förbannad på och när jag vet att jag kan det så blir jag INTE det =D
ni vet tvärtemotbruden här

Å för er som inte vet så fyller Sofia år på onsdag. hon har inte låtit mig glömma. Grattis i förskott men saknade skitunge! <3

jag vet precis när det var. Jag åkte under bron när jag skulle hem till micaela igår, den på 30 vägen där ingen kör i 30 =P) som jag insåg att man skapar sin egen lycka. Visst har jag vetat, visst har jag inte velat hålla med om det. men just då slog det mig hur sant det faktiskt var. när man ligger på botten är det ENORMT svårt att fixa lyckan, men när man väl tagit sig upp så inser man att det var för vad man själv gjorde och tänkte.
Jag vill skapa min egen lycka nu. Men ett hinder är kvar. jag måste förutsättningar till att göra det =P
där kom det...det som går att skylla på....


Can't forget to breathe slow
Count from one to ten
With my eyes closed
'Cos ladies take it in
And get comp- oh oh oh 'sure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0