Små komplicationer i chokladfabriken

Nej jag tycker inte om barn. så är det bara. jag är ledsen men de små varelserna borde låsas in och inte släppas ut förns de nått en respectabel längd och kan utala ord som "hej" utan att låta som om de knarkar!
Jag stod i badrummet och klippte luggen (barn pröva det inte hemma!) och så RYCKTE någon i dörren och ringde SEN på. Min slutsatts var ju då så klart att det var anton som inte hade nån nyckel eftersom nån ryckt i dörren INNAN ringklockan. Men nooo! Det var en massa småflickor. Vad i helvete tror ni hade hänt om dörren inte varit låst!? Hade jag då blivit stormad inne i badrummet av en massa snorungar.
Jag öppnade och en massa små äckliga händer sträcktse emot mig och de skrek "GLAD PÅSK". dumma barn påsken är slut. "jamen vi fick godis av dom där borta"
jaja vi hade ju lite godis kvar som varken jag eller mamma ville ha se det kunde de väl få men jag försökte vara pedagogisk och förklara att de får komma tillbaka nästa påsk, klä ut sig och ge mig påskbrev!! Föräldrar lär era ungar vad påsken går ut på lixom!
Okej ja bra. HEJ DÅ.
Fem minuter senrae ringde skitarna på IGEN! och krävde mer godis! Nähä glöm det. Jävla ungar.

Jag har ju tappat allt vad muskler heter, iaf magmuskler (och ändå kommer jag inte i jeansen heh). Min plan var ju då att jag så fort jag kunde skluue ut och springa för då kanske jag skulle kunna skaffa mig en såndär fin SLÄT mage. Detta är inte skryt men jag får magmuskler väldigt lätt och jag är en utav dem som inte tycker att magmuskler är så snyggt och feminimt (det är individuelt vad man tycker är snyggt lixom). Jag tycker inte det är fint på mig iaf. Men min plan sket sig för jag kan inte springa och nått behövdes göras.


Yo, ho, haul together,
hoist the colors high.
Heave ho, thieves and beggars,
never shall we die.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Ja, men får du barn får du väl lära dom vad som gäller så det blir bättre än alla andras barn ;)

2009-04-15 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0