Tjugo i sex

Linda vill du få mig att gråta? Är det vad du vill? Hur? Hur i helvete ska jag klara mig i helvetet utan både dig å marcus!? vad ska jag ta mig till!?

Vad är det med folks ex? Och ja särskilt de kvinnliga exen. Varför är vi så rädda för dem? De har ju inget å säga till om längre. Så varför bryr vi oss?

Mycket frågor har formats i mitt huvud de sista dagarna. Som till exempel vad är det för skillnad på bikinis och underkläder!!?? Varför är det så mycket "hemskare" å visa sig i underkläder när man utan problem drar på sig en bikini och visar upp?

När jag är så trött på en person så jag inte orkar käfta emot längre då är det illa....

Jag börjar bli mer och mer okej med håret nu när det är lite längre och inte så organget =P  jag är ledsen blond kommer jag va ett tag nu. och det är ju en sån befrielse å kunna skylla på hårfärgen så fort man är klantig.

Min bror har skaffat flickvänn....i stockholm! Men det är inte det värsta. Te sommaren flyttar hon och hennes familj te norge. Hur han lyckas fattar inte jag.

På tal om norge. Alla frågar vad "planen" är. Jag har verkligen ingen...allt blev bara skrot med foten. Sydafrika har blivit som en dröm, något jag aldrig egentligen upplevt. Jag har ett par funderingar, skola ingår inte i nån av dem dock. Nu ska ju emma gå å bli linköpingare oxå. Den staden är som en svamp!

Emma tvingade jag å titta på knight rider och micaela greys anatomy hehe jag ser ett mönster.
Ikväll är det The mentalist på trean, House på fyran och Desperate Housewives på femman. Vad ser ni på och vad tror ni jag tittar på? =P
Idag var jag med mamma te bilprovningen...forden gick inte igenom =(

Aktivera mig aldrig om jag inte ber om det ^^


Honey Im still free
Take a chance on me
Gonna do my very best and it aint no lie
If you put me to the test, if you let me try

Kommentarer
Postat av: John

Hahah, E-flickvänner for president!

2009-04-29 @ 05:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0